Assalamualaikum . ABCD bloodtype.October 4th,2000,Malaysian I proud become a Muslim, and i love ice cream very much. I proud become a crazy Exotic, V.I.P and huge fan of Prophet Muhammad.One of PBS victims. ^-^ ( more..? )

about


tagboard


Suspen jelah cikgu ni!.
Tuesday 6 November 2012 @ 19:27 | Leave a comment?

Assalamualaikum,hai....tengok tajuk? Okeymacam ini ceritanye..Bermula la kisah pada 11.30 pagi macam tu lah.Saya dan kawan baik saya Nur Hadifah,Qurratu Ain Batrisya,Nor Alisha dan Nur Amira Auni sedang menolong cikgu di bilik guru (huish mentang mentang kami takde keje tolong je keje kami) sedang kami seronok berborak sesama sendiri, (curi tulang ek?report cikgu) kami ternampak Teacher Hanisah lalu masuk di pintu bilik guru, dgn tidak semena mena nya beliau menegur kami "eh,tahu tak ambil result 21 november ni?".Saya yang seperti anak anak kecil sedang bermain belon rumah hijau yang ditiup oleh sya dan Sarah pada jumaat lalu yg tersusun rapi di atas meja bilik guru itu( sebenar nya tu tempat meja cikgu makan) tersantap lalu melepaskan belon itu (acececece ayat...) lalu meluru ke arah cikgu "Teacher serious la?!"sambil                  menghentak-hntak kan kaki!Rasa macam nak nangis/melompat/lega pon ada!"Ya,ada cikgu informkan kat teacher".Aku kaku disitu(acecececececececececcecececececececece ayat tak boleh bla betul) sambil rakan rakan masih menanya kan kepastiannya.Huh,aku beria-ia update blog kata ni la kata tu la malu saja!Hahahhahah x pelah.Tak kesah pon!(ayat memerli) saya x kesah dah!Last last update kat facebook,ckp  boleh baca sendiri ek Nadiah suka post kat sini!. Ish stupid la benda ni!Takleh nak kale.Hahahhahaha ayat gedik saya lah tu.Last-last tahu kan apa yang terjadi?hah!Kan memang suspen!Takpelah mmg lah di tanguhkan pun tapi 19 November!Bye

Back to top
Older Post
Newer Post