Assalamualaikum . ABCD bloodtype.October 4th,2000,Malaysian I proud become a Muslim, and i love ice cream very much. I proud become a crazy Exotic, V.I.P and huge fan of Prophet Muhammad.One of PBS victims. ^-^ ( more..? )

about


tagboard


Sakit hati ngan budak GEDIK!.
Thursday 15 November 2012 @ 23:45 | Leave a comment?

Assalamualaikum,Hai....K mmg tgh sakit sangat hati ni!Kalau nak diikutkan mmg nak gi je rumah betina ni!Hahahaha sorry la!
Ni mula mula dia menyepit dalam hidup saya,tetibe je ckp kawan saya gedik sbb ckp de truth thing

Ni dia ckp saya gedik.Panas!
 Baca?! Wajib baca ek! Memang $#@#$#$@$#!#$%%##@$*****%%$% la betina sekor ni!Hahahahaah.Sape gedik sekarang ni? Ko gedik buat cara gedik!Tak yah nak tuding jari carik orang nak salahkan!Dah mmg ko tu gedik.Tak kesah la aku ko nak pakai tudung ke tak,ada je budak x gedik free hair.But not me,I'm scarf girl! Ko tu dahla tak reti nak pakai tudung nasib belum besar lagi!Ce kalau dah form ke?(dia dah form ke belum?)Hurmm....Tak tahu nak ckp ape dah sebab Allah je yang tahu mcm mana perasaan saya. :'(

Okey ni lagi satu kebengongan orang zaman skang.Credit :Erin Malik punya instagram gua punya tab(stalk dia punya insta muahahaha)

Gambar Erin Malek warna kuku punya pasal .
 Okey nak dengar cite?Kay memang biasa lah kan artis ni warna kuku tak pelik pun sebab ramai lagi manusia yang warna kuku.But it's still haram kan? Ni masa tgh stalk,Nadiah macam tgk lah gambar kuku erin yang diwarna kan pink.Pastu tgk la komen.Hahahaha terkejut sebab komen tu mmg pedas so saya pun screenshoot la kan apa lagi.Huhuhu.Tapi serius,dayana1985 tu macam x pernah baca Quran je kan? Bukanlah Nadiah nak ckp Nadiah selalu sgt bukak Quran dan baca Quran tapi cara dia ckp macam bukan orang Islam.Dia ckp kubur tak sama,mmg la x sama,tpi nnti sape yang tolong mandikan ko?Kafan kan ko?tanam kan ko?Orang lain kan? Herm renung renungkan la...

Back to top
Older Post
Newer Post