Assalamualaikum . ABCD bloodtype.October 4th,2000,Malaysian I proud become a Muslim, and i love ice cream very much. I proud become a crazy Exotic, V.I.P and huge fan of Prophet Muhammad.One of PBS victims. ^-^ ( more..? )

about


tagboard


Aduhai sekolah menengah~.
Thursday 8 November 2012 @ 15:07 | Leave a comment?


Hai.Okay as you see,memanglah saya ni belum ke sekolah menangah lagu tpi saya still tak tahu nak pergi sekolah mana.Sebolehnya walaupun dapat five a, saya stillbnak pergi sekolah harian biasa, tpi mak saya paksa saya kalau dapat tawaran pergi SBP kena dan wajib pergi. Aduhai ibu.... Jujur belajar mana pun still sama jugak kan? Asalkan niat kita betul nak pergi belajar bukan nak pergi mainlah,cari kawanlah,cari partner bagai yang tu barulah salah. Tpi saya bukan nak pergi cari partner ke main ke. Kawan tu sape taknak kan? Okay option yang saya ada skang ni A.B.S je..Huhu bukan option nama nye tu. Haha kay. Tpi Nadiah still la takut nak melangkah ke Abs tu. Reason? Okay first memang talut tersalah pilih rakan. Hahha abs ni banyak character kat situ. So, kalau nak pilih memang kena guna otak bukan hati kay! Second, buli! Hah, ni aku paling benci ni! Its okaylah sebab nadiah ni agak ganas sikit je. Tapi ganas ganas pun bila dah petengahan tahun..Awal tahun mmg babycry lah nad. Hahaha. Patutlah org selalu kenekan. Takpe...Third, le teacher. Huh, my sister study there so like my cousin too. Ni dengar cerita dari diorang lah yang skang ni form two. Senior? Takkan? Katanya ada lah Cikgu X ni, mmg cam sial.Katanya.baca pulak kat blog salah satu kawan dia, macam macam tulis. Tpi bila baca tu mmg takut la nak masuk. Cikgu ni memang benci semua budak kecuali Nose/Hidhong/Fatihah. Derh,kawan kakak saya yang tulis dalam blog ni kena halau sebab dia mmg benci budak kan.Tak yah sebok benci budaklah, budak pun benci ke kau tu.Bermulalah kisah, masa tu Keyrun(le sister),Zaghra and Aina( le storymaker) tengah enjoy enjoy tetiba ada kak senior panggil Keyrun, Zaghra and Haikal cikgu panggil suruh siapkan folio.Blablabla.Tahu jelah kan cikgu mana.So, Aina ni tgh boring lahkan pergi tgk diorang sampai sampai kena halau. Mmg smart nak lebih lanjut. Gi kat new tab then kan kat atas tu yg tmpat search tu, jgn gi goggle search mmg tak jumpa kalo gitu. Tulis Mrs.Worldwidee.Memang ada double E ye . Kay bye dulu. Doa kan yang terbaik tuk Saya

Back to top
Older Post
Newer Post