Assalamualaikum . ABCD bloodtype.October 4th,2000,Malaysian I proud become a Muslim, and i love ice cream very much. I proud become a crazy Exotic, V.I.P and huge fan of Prophet Muhammad.One of PBS victims. ^-^ ( more..? )

about


tagboard


Sosial or So Sial?.
Monday 29 October 2012 @ 20:41 | Leave a comment?

 Assalamualaikum,lama dah Nadiah x update blog..Sibuk dgn persiapan UPSR hari itu agaknya.Hari ni      
                      Nadiah nak share cerita yg sering kali dilihat disekeliling korang.

Couple,korang rasa lah kan layak ke kita ni nak couple-couple ni?Bagai nadiah,makin lama makin ramai couple kat sekolah Nadiah ni.Rasa cam sial jer diaorang tu!Lagi lagi kalau awek/balak dia ada kat sekolah tu gak!Kalau gaya,lebih dari suami isteri!

K nadiah admit kadang-kadang jeles jugak tgk diaorang bahagia.Tapi bkn sbb nadiah suka pakwe diaorang tu!Cuma mesti diaorang rasa disayangi kan?Tp bila difikirkan balik lebih baik disayangi oleh husband kita sendiri yedok?Sbb kalau couple couple ni awek/balak korang boleh je cari  sparepart kan?Korang x terasa mcm tu ke?

 Lagi satu kes ni,bila orang tegur ckp "Kau ni,kecik kecik dah pandai sgt nak couple couple".Jawapan yg selalu didengar dan yg selalu manyakitkan hati ni "So what?Ada aku kesah opinion kau?Kau sibuk pehal?Hal aku,dosa aku,diri aku!Aku tahu lah aku ni HOT tak payah la nak iri hati sgt!Or kau ni minat kat balak/awek aku?Aku tahu lah kau tu tak laku."Aduh panas telinga ni dengar.Tangan dah mengepal gepal penumbuk,mmg nak makan buku lima aku diaorang ni.Orang tegur untuk kebaikan dia.Hemph,akhirnya senyap jelah malas nak berbahas,then bla!Mampus dia la nk tanggung dosa.Kita dah menegur.

  Diaorang fikir diri diaorang hak diorang kot?Bukan ke lebih indah bercinta lepas kahwin?Dah akad nikah,dah duduk atas pelamin,dah duduk satu bumbung dgn sah.Tak ke lega gitu?Renung renung kan lah,adakah kita tterlampau mengikut budaya barat?Semua orang x sempurna....


                                                        Kebahagian yg sukar dilupakan....

Back to top
Older Post
Newer Post