Assalamualaikum . ABCD bloodtype.October 4th,2000,Malaysian I proud become a Muslim, and i love ice cream very much. I proud become a crazy Exotic, V.I.P and huge fan of Prophet Muhammad.One of PBS victims. ^-^ ( more..? )

about


tagboard


Sayang 'Aokorang' forever..... .
Tuesday, 30 October 2012 @ 18:02 | Leave a comment?


         Assalamualaikum.Baru semalam update,nak update agi?Hai......Okay,harap semua orang tahu ye 'aokorang' tu maksudnye korang la....Tu loghat Temerloh....Hai I'm Te'loh people and I'm proud of it!Te'loh ni mmg la x indah mcm tempat  lain...Tpi Nadiah memang sayang gila kat T'loh ni..Rasa takut nak tinggal kan~Sayang gegila...Anyway,next week saya dapat result!Yuy....debar gila kut...Hihihi x pe lah serah kan kat takdir jer....Sebenarnya nak cerita pasal kawan-kawan Nadiah....Kay nak kene introduce!

Nur Hadifah Sabri.Stay delightful


Ungu:Nurin Syafiqa Fatahai Ariffin,Biru:Sarah 'Atiyah
Nur Amira Auni Noraidi.Baik,pendiam.

Nur Asyiqin Baharum.Kdg-kdg baik kdg kdg erh!
Nur Farah Azlin Halimi.Kwan baik Nurin
Dari kiri:Alif Bakri,Nabil Asyraf,Adib Adam
Biru spek:Hafiz Idlan,Hijau:Alif Haikal,Pink:Hafizudin
Peluk tiang:Khairul Hafiz,Spek:Salman Hai,Hitam:Hijau:Firdaus Mazlan,Ungu:Aqil

Banyak lagi sebenarnya,tp malas lah pulak nak upload.-_-Nilah antaranya,pahit,manis,PERIT,semua adalah tpi Nadiah ttp enjoy bila ngan kwan Nadiah walaupun kdg kdg tu sakit hati!Nadiah selalu menangis masa awal awal tahun.Lepas tu dah bulan 6 gitu kurang sikit hahahah!Sukar nak lupakannnnnnnnn!!!Rasa macam taknak terpisah(padahal bila dah dapat kawan baru,nama pun x ingat,muka lagilah!)Tapi mmg x dppt bayangkan macam mana kalau berpisah nnti........Bye from BABYCRY!

Back to top
Older Post
Newer Post